Pereiti prie turinio

Todėl visada labai svarbu turėti šios srities profesionalo nurodymus. Ne visus klausimus suprantu. Dekui uz jusu atsakyma is anksto. Įrašas, kurį pasidalino beginwithBri beginwithbri Aš numečiau daugiau nei svarų, ir tai užtruko aštuonis mėnesius. Ar verta stengtis sporto salėje padaryti kuo daugiau?

PIN IT Naujo tipo treniruotės atsirado kaip puikus sąjungininkas norintiems sulieknėti ir daugėja sporto salių. Ar jūs jau žinote HIIT didelio intensyvumo periodiškas treniruotes?

Šio tipo treniruotės daugiausia paremtos tyrimais, kurie parodė, kad trumpesnės, bet intensyvesnės aerobikos sesijos yra efektyvesnės deginant riebalus palyginti su mažo intensyvumo ir ilgos trukmės užsiėmimais. Pavyzdžiui, viename tyrime dalyvavo 10 vyrų ir 10 moterų, kurie treniravosi 3 kartus per savaitę. Vienoje grupėje buvo padaryta didelio intensyvumo, trumpalaikė aerobika 4—6 30 sekundžių šūviaio kita grupė - 30—30 šūvių.

svorio metimas hiit rezultatai

Po 6 savaičių treniruočių buvo parodyta, kad tie, kurie atliko trumpus didelio intensyvumo užsiėmimus, sudegino daugiau riebalų. Skamba gerai, ar ne?

Main navigation

Sužinokite daugiau apie HIIT ir sužinokite, ar tai tikrai gali padėti pasiekti norimų rezultatų. HIIT principai Dauguma žmonių yra atlikę HIIT naudodamiesi bėgimo ir ėjimo deriniu, tačiau svorio metimas hiit rezultatai tokio tipo treniruotės yra dviračių sportas, virvės, plaukimas, aerobiniai šokiai?

svorio metimas hiit rezultatai

Galiausiai veiklą reikia pasirinkti atsižvelgiant į asmens profilį. Kaip gaminamas HIIT?

Fernandesas paaiškina, kad trumpai tariant, HIIT laikosi linijos, tačiau tuo pat metu yra gana dinamiška, daugiausia dėl pratimų pasirinkimo. Anot trenerio, žmogus iš esmės turėtų laikytis šių nurodymų: 1 etapas pirma ir antra savaitė Pradėkite nuo 1: 4 treniruotės ir poilsio santykio, atlikdami visą treniruočių laiką apie 15 minučių.

„Bandžiau su pertraukomis nevalgius ir„ YouTube “treniruotes ir per pandemiją numečiau 120 svarų“

Tai yra: darykite 15 sekundžių didelio intensyvumo pratimų ir 60 sekundžių poilsio ar mažo intensyvumo svorio metimas hiit rezultatai pvz. Kartokite šią seką, kol ji užtruks apie 15 minučių.

Taip pat skaitykite: 11 nesudėtingų jogos pratimų, reikalingų jūsų energijai sustiprinti 2 etapas trečioji ir ketvirtoji savaitės Laikykitės santykio santykiu 1: 2 ir atlikite visą treniruotės trukmę apie kaip greitai numesti abs riebalus minučių. Tai yra, darykite 30 sekundžių didelio intensyvumo pratimų ir 60 sekundžių poilsio ar mažo intensyvumo pratimų. Kartokite šią seką, kol ji užtruks apie 17 minučių.

Bendra treniruočių trukmė yra maždaug 18,5 minutės.

Kiek laiko turėtum treniruotis per savaitę?

Atlikite 30 sekundžių didelio intensyvumo pratimą ir 30 sekundžių poilsio ar mažo intensyvumo pratimą. Kartokite šią seką, kol ji užtruks apie 18,5 minutės. Atlikite 30 sekundžių didelio intensyvumo pratimą ir 15 sekundžių poilsio ar mažo intensyvumo pratimą.

Pakartokite seką, kol ji užtruks apie 20 minučių. Tačiau Fernandesas pažymi, kad tai pritaikoma kiekvienam asmeniui.

svorio metimas hiit rezultatai

Todėl visada labai svarbu turėti šios srities profesionalo nurodymus. Riebalų deginimas.

Intervalines rato treniruotes (Spalio Mėn 2021)

Kalorijų išlaidos. Fernandesas aiškina, kad HIIT padidina organizmo galimybes išleisti kalorijas. Laiko taupymas. Kitas privalumas, pasak Fernandeso, yra tas, kad atlikdamas 15 - 20 minučių treniruotes, žmogus gauna daugiau naudos, nei būdamas 1 valandą sporto salėje, ty taupo laiką.

HIIT gali padaryti visi žmonės, nes idėja yra tobulėti palaipsniui.

Atsiliepimai

Iš pradžių didelio intensyvumo treniruotėms gali prireikti mažiau laiko, tačiau laikui bėgant ištvermė didėja, o treniruočių lygis taip pat didėja. Tiesiog perjunkite, pavyzdžiui, bėgiodami vaikščiodami lauke. Kai rezultatai rodomi greičiau ir, svarbiausia, nereikalaujant ilgų treniruočių periodų, žmogus yra daug labiau motyvuotas fizine veikla.

Ar Fernandesas paaiškina, kad HIIT metu dėl treniruočių intensyvumo kūnas ir toliau naudoja energiją 24 valandas per parą? Be to, treneris prideda, kad atliekant mažo intensyvumo aerobikos treniruotes, raumenys netenkama. HIIT mokymo pavyzdžiai Fernandesas pabrėžia, kad HIIT atliekamas su veikla, kuri reikalauja, kad žmogus metaboliniu būdu pasiektų maksimalų įmanomą intensyvumą.

Account Options

Yra 4 minučių dviračio protokolai iš pagrindinės treniruočių dalies, kur intensyvumas yra labai didelis Tabata metodas. Ar galime važiuoti dviračiu, važiuoti bėgimo taku, gabenti, važiuoti ar važiuoti dviračiu lauke? O viršutinėms galūnėms yra puikūs protokolai su jūrų virve. Yra HIIT pritaikymų su pasipriešinimo pratimais, tačiau mes negalime pamatyti tų pačių energijos sąnaudų?

Treneris nurodo kaip treniruočių pavyzdžius: Dviratis: 30?

svorio metimas hiit rezultatai

Karinio jūrų laivyno virvė: 15? Šiandien jau yra tyrimų, rodančių HIIT naudą, pavyzdžiui, hipertenzija sergantiems žmonėms. Geras specialistas žinos, kaip dozuoti krovinius ir paskirs tinkamą mokymą kiekvienam asmeniui?

Grikių dieta – stulbinantys rezultatai per trumpą laiką

Peržiūrėkite keletą svarbių Fernandeso gairių: Yra principas, vadinamas biologiniu individualumu. Tai, kas man yra intensyvu, gali būti lengvas ir jums. Taigi nėra įdomu išeiti kopijuoti treniruotes be gero kūno kultūros specialisto akompanimento?

Kadangi tai teikia labai intensyvius dirgiklius, svarbu visada sušildyti paruošti kūną šiems dirgikliams.

Vienintelė programa, kurios jums reikia treniruotėms ir fizinei evoliucijai namuose. Nereikia treniruoklių salės ar įrangos, pakanka jūsų kūno svorio, kad mesti riebalus ir formuoti raumenis. Greitos treniruotės ir HIIT treniruotės leidžia mesti svorį ir palaikyti sportą bet kur ir bet kada. Jokio pasiteisinimo! Svorio netekimas namuose vyrams yra asmeninis treneris, kuris suteiks jums priemonių ir informacijos, padėsiančios pasiekti visus jūsų tikslus, atliekant ypač efektyvias treniruotes norint sudeginti riebalus, galite prarasti pilvo riebalus.

Nereikėtų daryti HIIT kiekvieną dieną. Dabar jūs žinote apie HIIT teikiamus pranašumus ir žinote, kodėl tokio tipo treniruotės populiarėja sporto salėse. Tiems, kurie nori ypač numesti svorio, tai gali būti puiki alternatyva! Intervalines rato treniruotes Spalio Mėn Svorio metimas, kūno rengyba.