Pereiti prie turinio

Iš mirties gniaužtų ištrūkusi anoreksikė tapo žvaigžde: tėvo ašaros pakeitė gyvenimą Ko jie negalėtų praleisti, jei iškart pereitų į aukštesnę ar tarpinę programą? Padidinkite mėgstamiausio grojaraščio garsumą ir pradėkite judėti! Riebalų perteklius atidedamas riebaliniame audinyje ir, jei jis nesueikvojamas darbui atlikti, žmogus tunka.

greitai lieknėja natūraliai

Užsiprenumeruokite pasirinktą medijos leistuvą. Gaukite mamai nuostabų Motinos dienos malonumą, kurio kaina - vos 19,99 USD. Apsilankykite Uogos. Nauji nariai gauna pirmąjį mėnesį už 5 USD nemokamai. Na, dar m. Maždaug tuo pačiu metu pradėjau internetu treniruotis Mato, kad galėčiau treniruotis su štanga. Po pusantrų metų aš savo jėgomis pasiekiau neįtikėtinų laimėjimų ir pataikiau į PR, niekada negalvojau, kad pavyks pasiekti. Matto dėka buvau įkvėptas dalyvauti savo pirmosiose štangos varžybose dar balandžio mėnesį.

Renginyje aš nugalėjau svarus, pritūpiau ir pečius prispaudžiau Ir, ko gero, geriausia, kad mano kūnas išliko sveikas ir aš to metu nesu sužeista.

Na, išskyrus vieną traumą, kuri nebuvo susijusi su štangos treniruotėmis. Apie tai pakalbėsime laidoje. Taip pat gilinamės į mano nesėkmes ir į tai, kaip Matas pakoregavo dalykus, kad padėtų man prasiveržti pro plynaukštes. Jei galvojote apie štangos treniruotę ar šiuo metu treniruotę su štanga ir esate sutrikęs, kaip programuoti, iš šio epizodo gausite daug. Laikyk mane savo žmogaus jūrų kiaulyte. Mes gilinsimės į šią temą.

Mattas Reynoldsas, sveiki sugrįžę į parodą.

200 geriausių svorio metimo patarimų

Mattas Reynoldsas: Ačiū, kad vėl mane turėjai, žmogau. Mes atnaujinome jūsų spintą. Brett McKay: Taip, mes šiandien nesame mano spintoje.

Jūs pradedate podcast'ą, kad būtumėte Tulsoje, ir pats darote podcast'ą, ir jūs turite šią gana puošnią studiją su puošnia įranga, todėl mes nesame mano spintoje kaip praeitą kartą. Panašu, kad tu esi didelis bičiulis, aš esu toks didelis.

Mattas Reynoldsas: Dabar esate didelis bičiulis.

joe dagčiai degina riebalus

Brett McKay: Aš dabar didesnis. Mattas Reynoldsas: Taip. Brett McKay: Taigi, tai buvo griežtas suspaudimas, bet puiku, kad tu grįžai. Mattas Reynoldsas: Ačiū, kad mane turėjai. Brett McKay: Aš norėčiau šiek tiek pakalbėti apie tai, kur mes pasirinkome praėjusį kartą. Praėjusį kartą, kai kalbėjomės, Springfielde, Misūryje, jums priklausė treniruoklių salė, kaip ir tikra, fizinė sporto salė, viena didžiausių štangos stiprinimo sporto salių šalyje. Jūs nebesate savininkas ir visiškai perėjote prie internetinio koučingo.

Ar galite šiek tiek pakalbėti apie… žinote, kad nereikia gilintis į konkretų perėjimą. Koks buvo perėjimas nuo koučingo asmeniškai prie koučingo internete? Mattas Reynoldsas: Aišku.

Taip, todėl m. Pabaigoje, m.

numesti 60 kilogramų riebalų

Gruodžio mėn. Aš nuoširdžiai nežinojau, kaip gerai seksis iš pradžių, todėl tai buvo vienas iš tų sandorių, kai aš uždirbau pakankamai pinigų iš sporto salės pardavimo, kad turėjau bent keletą mėnesių, kad galėčiau tai padaryti internetinis dalykas ir pažiūrėkite, ar jis pasiteisino.

Kiek laiko trunka boulingo kamuoliai?

Taigi, aš jau turėjau gana daug klientų, jūs žinote, kad dirbau su jumis nuo, manau, spalio 15 d. Taigi, metų sandūroje turėjau gal 190 svarų meta svorį ar 40 klientų, taigi m. Sausio mėn. Taigi, norėjau pamatyti, kaip bus, aš įsijungiau į internetinę treniruotę ir pradėjau tai daryti visą laiką.

Turėjau tam tikrų problemų dėl internetinio koučingo.

Internetinis koučingas yra kitoks, tiesa? Taigi asmeninis koučingas leidžia realiuoju laiku su klientais atlikti pakeitimus, pataisymus ar patarimus. Internetinis koučingas neleidžia to padaryti. Asmeninio koučingo ir internetinio koučingo degradacija yra ta, kad jis įvyksta Aš galiu pakeisti jūsų formą sesijos sesijos metu, iš vienos sesijos į kitą, o ne iš pakartojimo į pakartojimą. Taigi ten yra šiek tiek degradacijos, todėl norėjau pabandyti ir padaryti tai geriau, nei maniau, kad tai buvo daroma, ir iš tikrųjų suteikti geriausią aptarnavimą, kokią tik galėjau.

Taigi, išpyliau visą darbo dieną, ji pradėjo augti ir gerai augo. Vienas iš internetinio koučingo minusų buvo platforma. Taigi, dauguma kaip sudeginti pilvo apačios riebalus, kurie iki šiol naudojasi internetiniu instruktavimu, internetiniu instruktavimu, šiuo metu yra didelė, tikriausiai, tikriausiai kelių milijardų dolerių industrija, ir viena iš problemų yra ta, 190 svarų meta svorį dauguma žmonių naudojasi platforma, kuri yra tam tikras el.

  • mano treniruotės rutina ir jėgos trenerio nauda | vyriškumo menas"
  • Riebalų nuostolių papildų kaminai

Aš tai padariau ir kurį laiką. Bet kai augau, supratau, kad pabusiu ryte ir turėsiu el. Laiškus, į kuriuos reikia atsakyti, ir vaizdo įrašus, kad sugedtų, o kas ne.

Įdomybės apie lieknėjimo būdus ir „tobulą kūną“ skirtingais laikmečiais

Taigi, aš supratau, kad platforma nebuvo labai keičiama, todėl praėjusių metų balandžio mėnesį, m. Balandžio mėn. Norėjau, kad aptarnavimas padidėtų, o augant verslui norėjau, kad asmeniniai santykiai tarp mano ir mano klientų ir toliau gerėtų, tuo tarpu administracinės pareigos tiek treneriui, tiek klientui sumažėjo. Taigi, į tai aš sutelkiau dėmesį ir tai iš tikrųjų buvo mūsų augimo šaltinis per pastaruosius metus.

Brett McKay: Gerai, dabar šiek tiek pakalbėkime apie internetinį koučingą ir kuo jis skiriasi nuo asmeninio. Norite įsitikinti, kad sąrašą darote teisingai, 190 svarų meta svorį jis būtų efektyvus, galėtumėte pakelti kuo daugiau svorio, nesusižeisdami.

Ir pats Rippetoe visada yra lyg niekuo dėtas internetinis koučingas, nes, kaip sakėte, negalite gauti asmeninio koučingo ten, kur žmonės gali, galite realiuoju laiku gauti patarimų, sakydami, kad reikia daugiau pakelti užpakaliu, paspausti tavo keliai. Taigi, kaip tai apeiti naudojant internetinį koučingą, kai nesate šalia savo kliento?

Kaip padaryti, kad formos suskirstymas ir suteikti jiems reikalingus ženklus? Mattas Reynoldsas: Taip, tai puikus klausimas. Taigi, pirmiausia mes dar atsarginę kopiją padarysime toliau. Dauguma žmonių, užsiimančių internetiniu koučingu, tai, ką jie vadina koučingu, iš tikrųjų nėra internetinis koučingas. Tai internetinis programavimas.

Ir tai tikrai nėra koučingas, o tik programavimas. Galbūt net yra dietos ar ne, bet mums tai, ką mes tikrai norėjome pateikti ant stalo, buvo tikroji trenerio dalis. Mes žinome teisingą pritūpimo būdą, teisingą nusileidimo būdą, suoliuko ir spaudimo būdą.

Kaip priversti savo internetinius klientus atlikti tuos pakėlimus, kuo arčiau to modelio, su akivaizdžiu trūkumu, kad aš nestoviu ten kambaryje, kad priverčiau juos tai padaryti. Taigi, ką mes darome, tai mokome žmones, vienas, kaip filmuoti jūrinis svorio kritimas savo mobiliuosiuose telefonuose.

„Podcast“ Nr. 302: mano treniruotės rutina ir stiprybės trenerio nauda

Taigi, pavyzdžiui, jei norite filmuoti pritūpimą, mes filmuojame maždaug klubo aukštyje ir lygiai lygūs tarp nugaros ir šono. Taigi, iš tikrųjų ten, kur stovėtų treneris. Taigi, jie patys tupi vaizdo įrašus, o tada treneris turi būdų, kaip pažvelgti Taigi, tikrai yra skirtumas.

Skirtumas tas, kad negaliu to padaryti realiuoju laiku. Tai yra internetinio koučingo pasekmė, tačiau internetinio koučingo nauda yra ta, kad aš galiu pristabdyti jūsų kėlimą.

Dalykai, kurių žmogaus akis nemato realiuoju laiku, nes jie yra per greiti, kažkas panašaus į švarų jėgą ar kažkas greito, kai pritūpimo apačioje yra tik šiek tiek kelio. Kad kas nors gali praleisti realiuoju laiku, aš galiu stebėti jūsų pritūpimą ir dar, ir dar kartą 10, 15 kartų, jei man reikia jį pristabdyti, sulėtinti, padaryti ekrano kopiją, parodyti, ką matau.

Taigi vizualiniai ženklai iš tikrųjų tampa 190 svarų meta svorį kas svarbesni kuriant internetinį koučingą nei asmeniniame koučinge. Koučingas asmeniškai pirmiausia yra klausos patirtis. Aš jums sakau tai padaryti ir aš naudoju tokius dalykus kaip ženklai, kurie yra trumpi priminimai apie tai, ko jau išmokiau. Taigi, klubo sąnario diskas, pėdos vidurys, keliai, akys žemyn, tokius dalykus, kuriuos pasakysiu treniruodamasis internete.

Arba, pasakysiu asmeniniame koučinge. Tačiau treniruodamasis internete galiu naudoti vaizdinius ženklus. Aš galiu jums parodyti, kai jūsų keliai išlenda, aš negaliu to padaryti realiuoju laiku asmeniškai treniruodamas. Taigi, yra tiek privalumų, tiek trūkumų. Ir tai pavyko tikrai labai gerai. Tai sulėtina formos pataisymus. Internetinis instruktavimas tai šiek tiek sulėtins nuo to, ką gaunate realiuoju laiku, taigi, jei atvyksite ir pamatysite mane, važiuosite į Springfildą, Misūrio valstiją ir susitiksite su manimi asmeniškai, aš tikrai galiu išvalyti jūsų pritūpimą.

Internetiniame koučinge, kuris bus sulėtintas per kelias sesijas, žinote iš penkių, šešių ir dešimties sesijų, tačiau tai, ką matėme iš savo patirties, yra tai, kad žmonės, dirbę su mumis keletą kartų, savaites, jų liftuose yra didžiulė forma, remiantis tik tuo, kad žinote, jūs tiesiog imatės gražių, švarių lengvų ženklų.

Jūs 190 svarų meta svorį jiems tai, kas vis dar yra tvirtas ir lengvai įsimenamas. Taigi, tai yra skirtumas tarp asmeninio ir internetinio.

  1. Per ilgus amžius keitėsi pažiūra į moters kūno proporcijas ir svorį Pagrindinės sveikos mitybos rekomendacijos: Valgyti maistingą, įvairų, dažniau augalinį nei gyvulinės kilmės maistą.
  2. Kiek laiko trunka boulingo kamuoliai? - Vikipedikijos enciklopedija?

Brett McKay: Teisingai, todėl daiktus išvalyti užtrunka ilgiau. Mattas Reynoldsas: Taip, valyti reikia šiek tiek ilgiau. Bet tai dalelė išlaidų. Brett McKay: Na, taip.

Taip, todėl, kad jūs neduodate tos asmeninės sesijos.