Pereiti prie turinio

Tačiau jei miegoti einate vėliau, tikrai išalksite iki to laiko. Atminkite, kad tuo atveju, jei antsvoris akivaizdus, netekti vos 5—10 proc. Kai susitarėme su gydytoja dietologe Kristina Jasmontiene pasikalbėti apie dažniausias lieknėjimo klaidas, ji nusijuokė, kad tema — sena kaip pasaulis. Tiesiog atsižvelgdamos į mano pateiktas rekomendacijas stenkitės kuo dažniau jų laikytis, leiskite sau pajusti, kad taip maitindamosis geriau jaučiatės, lieknėjate, jaučiatės lengvesnės. Spausdinti Norėčiau Jus nustebinti. Taip pat, jei nusprendėte daugiau judėti, jums irgi turėtų padėti jūsų veiksmų planas raštu, tas padės nenukrypti nuo tikslo ir jo laikytis.

kaip sulieknėti ir nesveikai maitintis

Dietos Metam svorį sveikai: 17 dienų dieta Pasaulyje yra tiek dietų, kad visų nė nesuskaičiuosi. Kiekvienas gali išsirinkti patinkančią ir pagal savo poreikius.

kaip sulieknėti ir nesveikai maitintis

Nusibodo nuobodžios ir monotoniškos dietos? Išbandykite šią: teigiama, kad laikantis jos galima numesti nuo 5 iki 50 kilogramų.

kaip sulieknėti ir nesveikai maitintis

Ši nauja dieta skatina sveikesnį gyvenimo būdą — sveiką mitybą ir fizinį aktyvumą. Taip numesite iki 7 kilogramų.

Reikia maišyti, kartais suvalgyti daugiau, kartais — mažiau. Antrame etape galima numesti apie 3—4 kilogramus. Tai lyg pereinamasis laikotarpis į sveikesnį gyvenimo būdą ir kurio laikytis reikėtų ilgą laiką.

kaip sulieknėti ir nesveikai maitintis

Taip greičiausiai prarasi apie 1—2 kilogramus. Paskutiniuoju, t.

kaip sulieknėti ir nesveikai maitintis

Per pirmus 2 dietos etapus reikėtų mankštintis mažiausiai 17 minučių kiekvieną dieną, kituose etapuose gali mankštintis iki 1 valandos, 5 kartus per savaitę. Pirmas dietos etapas leidžia suvartoti minimalų kolorijų skaičių, 2 etapas leidžia valgyti angliavandenius ir suvartoti iki kolorijų per dieną. Valgant sveikus angliavandenius, besilaikantysis dietos turėtų maišyti mažiau kalorijų su didesniu kiekiu kolorijų per dieną, kad organizmas to nepajustų ir degintų riebalus.

kaip sulieknėti ir nesveikai maitintis

Pastovus sportas ir nepersivalgymas, riebaus maisto ribojimas — tai raktas į sveiką gyvenimo būdą ir normalaus svorio palaikymą.