Pereiti prie turinio

Dėl iškvėpti, grąžinti rankas į pradinę padėtį. Ciklą kartokite 2—3 kartus. Tai yra normalu, svarbiausia čia daryti pratimus kiek įmanoma sklandžiau.

Sekite mus:

Nepamirškite, kad vos viename riebalų grame yra net devynios kalorijos, o štai viename grame angliavandenių ir baltymų kalorijų tėra keturios. Kaip mankštintis? Geriausia riebalams deginti skirta mankšta — tai jėgos treniruotės, nes didinant raumenų masę spartinama medžiagų apykaita. Kitaip tariant, tokio tipo treniruotės suteikia galimybę padidinti bendrą sudeginamų kalorijų kiekį. Dėmesį telkite į didžiausias ir stipriausias raumenų grupes, jei norite sudeginti kuo daugiau kalorijų. Šiuo atveju vadovas turi būti pateikta sklandžiai.

Dvigaem kaklo rytietiškų šokių kairėje dešiniųjų partijų, pečiai lieka vietoje, atlikti 8 kartus.

Atliekant šiuos pratimus, kad jūs girdite crunching arba paspaudę viršutiniame stuburo, dažniausiai su galvos sukimusi. Tai yra normalu, svarbiausia čia daryti pratimus kiek įmanoma sklandžiau. Sklandžiai padaryti visas rinkinys pratimai tiems, kurie domisi, kaip pašalinti riebalus nuo rankų pratimus ir apšilimo.

Pečių juosta. Plechi smarkiai aukštyn ir taip pat žymiai lašai žemyn išilgai abiejų pečių 4 kartus, kiekvieną petį atskirai - vieną ranką iki, kitas žemyn 4 kartus su kiekvienu rankos. Sovershat apskritimai atgal pečių tik 8 kartus, ir 8 kartus į priekį.

Rankos, o laisvai kabo palei kūną, tik darbo pečių. Bet jei jų neturite, nesijaudinkite!

kaip pašalinti riebalus iš rankų

Galite naudoti namuose turimus daiktus, pavyzdžiui, plastikinius butelius su vandeniu arba konservuotų pupelių skardines. Po to vadovaukitės vaizdo įraše rodomais žingsniais — jums prireiks vos dvylikos minučių. Petį sudėtinga. Atsisveikinti su sulenktas pečių ir padaryti gražią dilbio, jums reikia pasiimti hanteliais buteliaipakelkite juos virš galvos.

Kodėl riebalai yra atidėti ant rankų

Jų kojos pečių plotyje, iškvėpti, nuleisti rankas. Tada įkvėpti, o didinti savo rankas. Pakartokite dvidešimt kartų. Atsigulkite ant pilvo, sulenkite alkūnes, pirštai, mesti į kaktą į pilį, būsto liftas iki dešimties kartų. Tai greitas būdas pašalinti riebalų perteklių ant nugaros. Kaip matote, namų pratybų programa yra tikrai veiksminga ir paprasta įgyvendinti.

Similar posts

Naudojant jį yra labai lengva bet kokio amžiaus atsikratyti riebalinio audinio. Jūs turėtumėte pradėti su paros raciono. Padaryti It Right - raktas į sėkmę. Yra trys pagrindinės taisyklės: stebėti nuosaikumo maisto, įvairių maisto ir teisingai maitintis.

Kaip lengvai sustangrinti pažastų sritį ypatingizmones. Ekspertai įsitikinę, kad tokie raukšliai neturi antsvorio, bet nepakankamai išplėtojami rankų ir krūtinės raumenys. Galite kovoti su neapykantomis "ausimis" namuose, nenaudodami simuliatorių ir fitneso instruktorių pagalbos.

Jums reikia valgyti keturis kartus per dieną. Maitinimas įpročius: Pusryčiams galite valgyti varškę, jogurtą ar gerti pieną su skiltelės duona iš viso kvietinių miltų su sviestu, medumi. Vietoj pieno galima gerti arbata, kakava, kavos. Nepamirškite šviežių vaisių. Pagrindinė sąlyga - pirmasis patiekalas turėtų būti tankus.

Naujausios Dienoraštis Pradėti

Pietums valgyti daržovių sriuba, šviežios salotos, bulvių, ankštinių, grūdų ar makaronų pasirinkti iš patiekalą. Žuvis, kiaušiniai, mėsa, sūris, vaisiai, duonos iš kvietinių miltų gabaliuką taip pat pietūs.

kaip pašalinti riebalus iš rankų

Jis susideda iš dviejų ar trijų kursų suteikia kūnui baltymų. Vakarienė apima patiekalų iš ankštinių, pieno produktų, daržovių ir bulvių patiekalų. Pavakariai paprastai lengva. Galite valgyti sūrio gabalas, obuolį ar jogurtas, pieno ar arbatos stiklinę.

Šonkauliai nepatenka į vidų; Įkvėpkite: mes sulaužome rankas, didinant pečių lygį; Kartojame 15 - 20 kartų. Mes atliekame kryžminį bangą, įdiegtą diržo lygiu. Palmės yra suvyniotos su skersine pečių pločiu, kojomis ant grindų dubens pločio; Įkvėpkite: mes nusileidžiame su lygi kūno linija, lenkimo rankomis, paspauskite alkūnių į kūną; Iškvėpti: šuolis, tiesų tiesimas.

Pašalinti riebalus nuo rankų, pečių ir pažastų greitai namuose

Lipti be nukreipimo apatinėje nugaroje. Kartojame 15 - 20 kartų.

kaip pašalinti riebalus iš rankų

Sėdėkite į suoliuką, nustatydami tiesias rankas ant stendo krašto po pečių, delnų už byla; Galite ištiesinti kojas, galite sulenkti savo kelius supaprastinti. Pašalinkite kojas grindyse; Įkvėpkite: sulenkite alkūnes, nesukeliant rankų ant šonų. Į vieną eilutę su alkūnėmis; Iškvėpimas: aš paspaudiu rankų ir krūtinės raumenų sąskaita; Paleiskite 15 - 20 kartų. Dumbbells laidų Gulėti ant tiesaus stendo, pakelkite abi rankas su hantulais virš pečių. Šiek tiek sulenkite alkūnes, pasukdami juos į šonus, lyg mes suvyniame didelį rutulį; Įkvėpkite: nusausinkite rankas ant šonų, nuleidžiant į peties lygį.

Suapvalinti krūtinę, jausmas krūties raumenų įtampa; Iškvėpti: krūtinėlės ir ranka, mes mažiname hantelius virš pečių. Kartojame 15 - 25 kartus. Pečių raumenų pratimai Stovi, kojos dubens pločio, hantelio rankose.

Rankas palei kūną; Iškvėpkite: aš pakeliu rankas nuo klubų iki pečių lygio, išlaikome tą patį atstumą tarp šepečių.

kaip pašalinti riebalus iš rankų

Alkūnės yra šiek tiek išlenktos. Nesukelkite bylos. Keliai šiek tiek sulenkti, kad sumažintų stuburo naštą; Įkvėpkite: nuleiskite rankas į šlaunis; Tuo pačiu metu atliekame abi dvi rankas.

Greita metodas svorio per savaitę Nekilnojamasis svorio netekimas istorijos Gražios rankos - tai daugelio moterų svajonė. Deja, riebalų perteklių dažnai kaupiasi ant jų, ypač pečių, rankas. Laikui bėgant, oda droops, tampa suglebęs.

Jei jis tampa sunku, galite tęsti, kintančias rankas. Pakartojo 15 kartų kiekviena ranka.

kaip pašalinti riebalus iš rankų

Siūlai sėdi Sėdėkite ant stendo, išlaikant tiesioginę stuburo padėtį; Dumbbells laikosi virš pečių smakro lygiu. Alkūnės žiūri žemyn; Iškvėpimas: pakelkite svarmenis ant pečių raumenų ir rankų virš galvos, ištiesinimo alkūnės.

Mes palaikome tą patį atstumą tarp šepečių; Įkvėpkite: praleiskite hantelius namuose. Mes pakartojame bent 15 kartų.

Nuorodos kopijavimas

Dumbbelių laidai. Mes vykdome stovint, laikydami sklandų stuburo liniją. Nedėkite, kai atliekate rankų kėlimą; Rankos yra išdėstytos palei byloje, šiek tiek sulenkta alkūnėse; Iškvėpimas: mes sulaužome rankas aplink, didinant hantų ant peties lygio, išlaikant alkūnes; Įkvėpkite: nuleiskite rankas į šlaunis. Mes atliekame bent 15 kartų. Dumbbelių laidai užpakaliniam delta Mes turime stendą už 45 laipsnių kampu, mes pailsėjome stende; Tiesios rankos wiste virš grindų.

Šviesių hantelių rankose; Iškvėpimas: lenkimo rankas, alkūnės ruožas į lubas. Kėlimas, alkūnės yra tiesus kampu; Įkvėpkite: atsipalaiduokite rankas ir praleiskite prie grindų. Pakartokite 15 kartų. Pratimai atgal ir ranka Apatinio bloko nuoroda į diržą Sėdėkite ant suolų blokuoti simuliatoriųapvyniokite siaurą sukibimą; Kojos stotelėje, laikykite nugarą sklandžiai, nesilaikykite rankenos; Iškvėpti: priveržkite rankenėlę į diržą, alkūnės yra arti kūno.

Padidinkite peilius, darbo nugaros raumenis. Krūtinė šiek tiek suapvalinta; Įkvėpkite: mes atleidžiame be pradinės padėties. Pakartokite 15 - 20 kartų. Dumbbell traukia nuolydį Pėda ant tazės padangos, pataikykite korpusą prie lygių su grindimis, pečiai tik virš dubens. Keliai sulenkta. Atgal yra fiksuota, nuolat laikoma sklandžia stuburo linija; Rankos yra atsipalaidavę, kabo prie grindų.

Abiejose rankose svarmenys; Iškvėpti: priveržkite hantelius į diržą, atneškite ašmenis vieni kitiems, ištraukite svorį atgal. Alkūnės didėja aukštai, kuo arčiau kūno; Įkvėpkite: be riaumojančių, mažesnių svarmenų.

Kaip pašalinti riebalus nuo probleminių vietų — 5 veiksmingi pratimai - DELFI Gyvenimas Odos pertekliaus šalinimas ir patempimas Odos pertekliaus šalinimas ir patempimas - Kūno kontūrų korekcija 3 efektyviau atsikratyti riebalų Kaip lengvai sustangrinti pažastų sritį apimtis. Tuomet rinkis riebalų šalinimo operaciją Norite paklausti? Žmonės, netekę daug svorio, dažnai turi didelį kabančios odos perteklių, kuris bjauroja kūno išvaizdą ir sukelia daugybę rūbų pasirinkimo ir higienos problemų.

Nugaros lieka stovi. Vieta ant specialaus simuliatoriaus pakelti korpusą su skrandžiu žemyn, pritvirtinkite pėdą; Įkvėpkite: kiek įmanoma, mes nukrenta prie grindų, kol jis sustos, maksimalus stuburo tempimas; Iškvėpti: Dėl diržo pakelkite kūną į tiesią liniją su klubais.