Pereiti prie turinio

Du kartus per savaitę pamatuokite tą pačią šlaunį ties ta pačia vieta geriausia iškart po sėdmenimis, kur šlaunis plačiausia. Gerkite daug vandens.

Knygos autorė beje, turinti puikią figūrą net būdama penkiasdešimt devynerių!

Pagaminta Prancūzijoje. Unikalios ir intensyvios kremo sudedamosios medžiagos veikia trejopai - koreguoja ir tobulina kūno linijas, stangrina odą ir mažina celiulito matomumą ir požymius. Inovatyvios formulės kapsulėje esantis kofeinas ir kitos aktyvios medžiagos giliai prasiskverbia į odą ir efektyviai mažina adipocitų odos riebalinių ląstelių dydį ir jų sankaupų kamščius, sulėtina riebalų kaupimąsi ir stabdo celiulito formavimąsi. Aktyvuoja natūralų lipolizės procesą — riebalų, riebalinių sankaupų skaidymą ir pašalinimą.

Visai nesvarbu, ar kasdien sportuojate, ar šiuo metu nesate pačios geriausios sportinės formos — tereikia pasirinkti sau tinkamą programos intensyvumą ir kruopščiai laikytis nurodymų. Lieknėti Jums padės knygoje esantys dienoraščiai pradedančiosioms, vidutinio lygio ir pažengusiosioms — pildykite juos, ir kasdien džiaukitės savo daroma pažanga!

30 dienų šlaunų lieknėjimas

Kad ir kokia bebūtų jūsų kaulų struktūra ar figūra, jūsų šlaunys gali tapti tvirtesnės ir lieknesnės. Pasipriešinusios žemės traukos jėgai atsikratysite pūpsančių riebaliukų ir dailiau atrodysite dėvėdamos kelnes, šortus, sukneles ir maudymosi kostiumėlius.

Sekmadienį eikite 4. Kitus pratimus kartokite 4 — 10 kartų kiekvienai kojai.

Apie pritūpimai už glutes namuose per 30 dienų: dešinėje pritūpęs

Antradienį nueikite apie 4 kilometrus. Penktadienį — 3. Kitus pratimus kartokite maždaug 15 kartų. Jokių keistų receptų, vienos rūšies maisto produktų valgymo ar staigaus svorio metimo. Žinoma, nebūtina laikytis tortų, traškučių bei šokolado dietos, padarykite savo kūnui paslaugą ir verčiau pasirinkite sveiką baltymingą maistą vištieną, riešutus, žuvį, pieno produktus ir liesą raudoną mėsąo taip pat neriebų bei skaidulingą maistą daržoves, vaisius ir pilno grūdo produktus.

Pratimai šlaunų ir klubų apimtims mažinti, bei vidinių šlaunų raumenų treniruotė. Dailios kojos

Kiek kalorijų suvartoti? Sverkitės kiekvieną savaitę.

30 dienų šlaunų lieknėjimas

Jei išalkstate — valgykite. Gerkite daug vandens. Vanduo padeda jaustis gerai ir sočiai.

30 dienų šlaunų lieknėjimas

Visada prisėskite kai valgote ir… mėgaukitės! Pasirinkite vieną labai kaloringą maisto produktą, kurį valgote itin dažnai ir išbraukite jį iš savo meniu.

Sportas ir laisvalaikisSvorio netekimas Pritūpimai: dienų programa.

Prieš imdamos laikytis bet kurios dietos, pasikonsultuokite su savo gydytoju. Jokiu būdu nevartokite mažiau nei kalorijų per dieną be gydytojo stebėjimo.

30 dienų šlaunų lieknėjimas

Atidžiai skaitykite maisto produktų etiketes. Atkreipkite dėmesį ne tik į sudėtį bei kalorijas, bet ir į porcijų informaciją.

Pritūpimai už 30 dienų sėdmenų Pritūpęs į Smith sėdmenų technika pritūpęs Rasti gerą fizinę formą ir greitą svorio praradimą lygiomis prasme būtinas išsamus požiūris. A tinkama mityba ir intensyvių treniruočių kombinacija turi didžiausią teigiamą poveikį. Teisingas technika pratimai padeda išgauti iš jų labiausiai gera. Klausimas bus vienas iš labiausiai paplitusių - pritūpęs.

Apie autorių Lucia Danes Lucia yra viena iš naujausių Jurgita. Aiškus ir skaitytojų pamėgtas rašymo stilius, būdingas šiai merginai, ypač tinka objektyviai anlizei, konkretiems m Inovatyvios formulės kapsulėje esantis kofeinas ir kitos aktyvios medžiagos giliai prasiskverbia į odą ir efektyviai mažina adipocitų odos riebalinių ląstelių dydį ir jų sankaupų kamščius, sulėtina riebalų kaupimąsi ir stabdo celiulito formavimąsi.

Aktyvuoja natūralų lipolizės procesą — riebalų, riebalinių sankaupų skaidymą ir pašalinimą.

30 dienų šlaunų lieknėjimas

Drenuoja riebalinį audinį, mažina jo paburkimą - padeda pasišalinti toksinėms medžiagoms kartu su iš organizmo jas išnešančiu audinių skysčiu, stangrina ir lygina poodinį audinį. Gerina odos ląstelių medžiagų apykaitą, aprūpinimą deguonimi, maitinimą, kolageno ir elastino skaidulų sintezę, drėkinimą. Gelio efektyvumui padidinti, pradedant šlaunų išorine puse ir kylant į viršų, pamaigyti celiulito pažeistas vietas.